Asillah Lidros
...sukasukasuka...
Friday, December 17, 2010 | 9:32 PM | 0 Little Bunny(s)
15 DISEMBER 2010

:D :D :D
 sukasukasuka sangatsangatsangat

kenapa nya?? hehe.. 

actually happy sgt ni bukan nya sbb jtuh cinta ka apa ka... start dri mula... jam 10 pagi aq dah tercangak dpn lib.. msuk lah sorang2 mcm org gila.. pastu jam 12.00 aq p lah dgn tmpat tsyen z dgn alyaa.. pastu jam dh tnjuk pkul 12.30.. aq p lah dkt dpan anakku tu pastu aq nmpak lah sowng bdk sytra f2 dok usha aq pelik.. x pa lah.. aq pun p lah dkt dy... tiba2 dy tnya "ni asillah ka"?? aq pelik+takut tyme tu.. gila ka apa bdk ni, bt2 x knal aq lak.. aq pun jwb lah "ya, hg awat?? x kan x knal aq kot.." pastu dy kta"weyh!! seyes x knal hg AWAT AQ TGK HG MAKIN PUTIH.. PUTIH SEMACAM JA AQ TGK.. seyes x knal.." haha.. mmg lwk.. xpa lah.. aq smbang sat dgn dy.. pastu alyaa, z dgn aisyah pun trun.. kmi pun jlan 2 cri mkan.. akhirnya kfc mnjadi tmpat kmi mlntak.. hak3.. pastu kmi p shopping!! tpi aisyah ja yg borong.. hehe.. dkt 3 jam kmi kt atas th store tu.. fuhh.. smpai terduduk kmi... mmg penat+letih gila... btw enjoy sgt... pastu kmi pun p lah lib.. gosip2... pkul 5.. bersurai lah kmi.. hehe... thnks a lot...

Older Post | Newer Post