Asillah Lidros
hangout~
Thursday, December 15, 2011 | 11:48 AM | 0 Little Bunny(s)
 
tiba2 ada yg kt atas ni.. :O (muka terkujat)

 okay2, lupakan yg kt atas tu dan berbalik kepada tajuk utama HANGOUT..
yup, ASILLAH BINTI ROSLI hangout.. p mana? ni yg nak cita ni..

nak bt ala2 maria elena lagi ni.. "the word of the day is... ALOQ SETAQ"..
yaya.. saya hangout pergi aloq setaq!! bak kata sepupu keseyangan saya, "mcm mna yg boleh terlepas p aloq setaq ni??" haha :)

mcm mna? ok, jam 7.45 pagi saya dh kluaq rumah utk antar abg p driving school, pastu p umah lama utk cari buku ayah.. sampai dkt umah lama, tgk2 x bwak kunci, adeh~ dush3, mcm mna boleh x bwak ni.. xpa2, saya lepak p umah jiran2 dulu.. around pkul 8.30, ida kol kata dy da dkt dpan diwani a.k.a kedai mkn tu lah.. pstu aq pon p lah jumpa ida.. sampai dkt sana, tggu z plak.. kami dok risau dah ni, bila z nak sampai! sbb bas mai dh ni.. bas? yup, for the first time, saya naik bas.. cuak gak ni.. z sampai ja, tiba2 driver bas tu masok bas, pa lagi, saya, ida dgn z pecut lah weyh... nk dijadikan cerita, z dgn saya, langkah divider tu tau.. haha.. sumpah lawak.. ok, naik ats bas, da lagi kejadian... apabila kami bertiga berjumpa, bas tu dh dengar suara kmi ja.. smpai pak cik depan tu usah 3 4 kali, tapi kami, bt x tau ja.. (dalam hati,"pak cik, ini public dan kami bayar.. mahai taw, RM6.30").. dlm perjalanan tu da sorng tok wan ni msok then dok tepi ida.. cuak kot... haha.. smpai aloq setaq around pkul 11 mcm tu lah.. pastu kami drop dkt pekan rabu.. tggu nazirul, shakrini dengan paeh.. lama bapak.. tiba2 nazirul smpai.. ok, kmi pon teros lah p CP.. pastu kami kami pon mulakan lah agenda utama iaitu OMBAK RINDU.. yeahh.. p beli tiket then p mkn dkt food court.. azizi, yat smpai.. then p lah masok cinema... OMBAK RINDU!! duration dy 2 jam 6 min.. perghh, mmg ohsem abih lah cita tu.. meleleh? comfom lah.. hik3.. jgn bgitau sapa2 taw.. rahsia kita berdua :) lepas tgk ombak rindu, kami pon p lah bowling centre utk jmpa shakrini dgn paeh... seriously saya ckap, saya tkut mereka hari itu :( kenapa? pakaian kot.. ok, lepas tu kmi pon p lah window shopping dan mkan.. yup, MCD.. tyme masok mcd tu, saya nmpak lah jaket a.k.a vest 2 girls ni... ok, tertulis KBS kem bina sahsiah.. terganga saya.. muka nmpak mcm kak k-on.. bulu roma dh naik ni.. usha lagi... ok, bukan kak k-on tpi kwan dy yg dtg lewat tyme kita p kem anak soleh tu.. so, dy x knai kmi sgt... erm, baru nak tegoq.. lepas melantak dkt mcd, naik atas balik.. bincang punya bincang, pkul 4 sudaa.. tyme to back.. ok, bye suma.. kmi amik taxi p shahab.. then, amik bas balik kangaq.. sumpah mengantok gilak.. saya dgn z, pa lgi, terleleh lah dlm bas tu.. ida drop dkt skolah syed sira.. huhu.. bye ida.. kami drop dkt kangaq lah.. tggu parents dpn lib.. kancil merah comei pon smpai.. bye z.. tggal saya sorang2 dkt dpn lib tu.. x lama lepas tu, kelisa comei pon sampai..

credit to: tikaa a.k.a zidanazirulazizi basirshakriniyat dan  paeh.. thanks byk2 taw.. :D

kau ado!! saya mna.. coming soon~

~end with love~


Older Post | Newer Post