Asillah Lidros
hidup itu perlu diteruskan :)
Sunday, September 9, 2012 | 3:03 PM | 0 Little Bunny(s)
akhirnya, dapat jugak update blog. sebelum ni bukan tak boleh tapi MALAS!

okay, sebelum tu, cakap pasal MALAS ni. ada seorang kawan aku ni kata, 
kalau kita MALAS maksudnya kita KUFUR NIKMAT. apa guna ALLAH kurniakan kita 
nyawa, kesihatan, kaki, tangan, dan lain-2 tapi kita MALAS.
setiap kali aku ingat benda ni, seriously aku jadi rajin sikitlah :)

okay-2, malas nak cerita pasal sebelum-2 ni. biarkan lah yea. haha.

khamis haritu 6/9. aku jadi fasilitator utk program motivasi untuk smk dato' ali.
sumpah mengimbau kenangan PMR. sedih tu of course lah. dan buat pertama kalinya selepas 
hampir 6 bulan aku tinggal cerita kisah silam aku waktu hari keputusan PMR. dan
tahniah kepada pakku iqhmal dan sholihin. boy pertama yang mendengar kisah aku.
semoga mereka dapat hikmah disebalik cerita aku.
terma kasih Ya Allah kerana beriku kekuatan untuk berkongsi semua ini kepada adik-2 pmr. 
mungkin ini hikmah disebaliknya. aku REDHA. 
:'(

okay, next week aku jadi fasilitator untuk PCC. wish me luck :) 


waktu jamuan PRS :)

Older Post | Newer Post