Asillah Lidros
welcome 2013 !
Monday, December 31, 2012 | 11:31 PM | 0 Little Bunny(s)

akhirnya. update jugak blog. actually,  kalau bukan esok 1.1.2013, jangan haraplah aku nak update blog ni. haha. okay, 

firstly, aku mmg update ni khas untuk new year. hoho. 2013 dah woi !

SPM SPM SPM.

that is the thing that I really afraid of. *pengsan*

bubui 2012 :'(
terbanyak sangat kenangan-2 nya. hoho.

sebelum aku merapu lebih lanjut, aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.
banyak sangat dosa-2 aku tahun 2012 ni.
ampun buk ampun. *what the indon =='*

seterusnya, 2013.
tahun last aku dekat SEKOLAH MENENGAH SAINS TUANKU SYED PUTRA.

trust me ! even one year to go. i'm sure that is the tough year ever :D

yeah ! tahun yang akan penuh dengan senyuman, manis, pahit, dan yang pasti 
air mata. for sure !

apa-2 pun, tahun 2013 yang akan menjelma ini, 

I hope I hope and I hope, it will be nice to me.
harap tahun ini akan jadi lebih baik dari tahun 2012. 

doakan semua nya baik.
doakan kejayaan aku.
doakan kejayaan Batch 36. #SPM2013

In Shaa Allah. Amin.

#Welcome2013 #Bye2012 #SPM2013

Dgn lafaz Bismillahirrahmanirrahim, mulakanlah langkah menempa kecemerlangan...

okay. gedik  :D

guys, meet my boyfie.
HAPPY NEW YEAR, BABY :*

PLEASE BE NICE TO ME :D

nak jugak letak. haha !

#kbai ^^v




Older Post | Newer Post