Asillah Lidros
setahun dah berlalu :/
Wednesday, January 1, 2014 | 10:18 PM | 0 Little Bunny(s)

anyeong. before that, kau scroll bawah sat. sat ja. tengok last post aku bila. tengok lah ! 
dah? bila? yes. good. last post, 1.1.2013

haha. harini, 1.1.2014.

good job asillah. well done asillah. nampak? see? dah setahun kot. diulang SETAHUN.
setahun aku tak update belog ni. bukak setakat berhabuk, kalau tikus tinggal pun mesti dah beranak cucu 10 generasi. setahun bukan sekejap tau. 

haha. see? SPM CANDIDATE kan. busy. busy sangat lah asillah oi. 
syukur Allah tak lupakan ingatan ni. masih lagi ingat password. haha.

act, bukan lah busy sangat. cuma takdak masa ja kot. atau lebih kepada malas mungkin. 
haha. abaikan.

 dear 2013,
thanks for every single thing. especially, EMINENT !
you guys really made my 2013.
SPM.
aku akan ingat sampai mati. peperiksaan yg penuh dengan suka, duka.
penuh dengan manis, pahit, masam, masin.
terima kasih. 



dear SMSTSP,
terima kasih.
ajar aku jadi manusia.
ajar aku erti kehidupan. 
ajar aku hormat orang.
ajar aku berdikari.
ajar aku ilmu dunia, akhirat.
aku rasa bersyukur sangat.
miss you so much. damn much.
to be ASPUTRA.
terima kasih segalanya.




dear 2014,
please be nice to me.
please.
harap penuh dengan kegembiraan, kebahagiaan.
walau aku tahu keperitan, kesedihan itu juga pasti ada.
azam baru.
OFFICIALLY 18.
i love it.
mohon semuanya baik.
syukur Allah masih beri aku jumpa kau.
syukur.
terima kasih untuk semua.



Older Post | Newer Post