Asillah Lidros
🌸 Ariana Rose 🌸
Thursday, February 13, 2014 | 11:03 PM | 0 Little Bunny(s)
Allahumma solli 'ala Muhammad wa'ala alihi Muhammad .

sebenarnya update ni nak bagitau satu fakta pasai ARIANA ROSE.
drama TV3. harini episode last dia.
okay, sebenaqnya nak bagitau fakta ni kat twitter tapi mcm malu ja. hikhikhik.

ok. skrng ni. ARIANA ROSE dgn TENGKU ADAM KAMIL tengah trending kat twitter.
nampak? HOT nya depa.

semua ayat sama. 

-sweettnyeer depa
-hensemnya adam
-cantiknya ariana rose
-hensemnya adam
-nak suami macam adam
-nak isteri macam ariana rose
-nak wedding macam tu
-nak honeymoon macam tu jugak
-nak bla bla bla bla bla

lebih kuranglaaaa.

tapi untuk aku. okay. diulang. untuk aku.

the best part yang dalam drama ni is

kahwin dengan DATO k. kawin je terus dapat DATIN.

haha. tu ja. tu yang i segan nak bagitau kat twitter tu. hikhik.

okay. tak kisah lah kalau hampa nak judge aku ni materialistic ka apa ka. 
nak judge gedik ka apa ka.
tapi tu just padangan aku ja. yalaaaaa. 
cuba tanya, perempuan mana takmau ka kawin dato oii.
okay aku over. cuma macam best lah. kawin terus dapat pangkat datin padahal tak berbakti apa pun kat negara. haha.

can u just imagine. DATIN ASILLAH.
wow. gempak oii.

k.k.k.k.k.k.k.k.k.

dah melampau ni. haha.
mesti tengah meyumpah aku kan sekarang. chill.
ini cuma pendapat aku ja. okay. haha. 




stop here. sekian terima kasih 😁

Older Post | Newer Post